Najwięcej reklam perfum (3) znalazło się w tym miesiącu w czasopiśmie Cosmopolitan. Było to jednocześnie jedyne pismo, w którym zamieszczono więcej niż 1 reklamę perfum. W pozostałych pismach pojawiły się pojedyncze reklamy perfum lub też nie pojawiły się one wcale.
Po jednej reklamie perfum zamieszczono w takich czasopismach jak:
- Zwierciadło
- Hot
- KMag
- Playboy
- Stuff
Miesięczniki, w których w tym miesiącu nie znalazła się ani jedna reklama perfum to:
- Świat Kobiety
- Poradnik Domowy
- Elle
- InStyle
- Twój Styl
- Glamour
- Uroda
- Avanti
- Pani
- Sukces
- Naj
- Olivia
- Joy
- Happy!
- Claudia
- Forbes
- Kobieta i Życie
- Maxim
- Logo
- CKM
- Men's Health
Czasopismo | Liczba reklam | Nazwa reklamowanych perfum |
---|---|---|
Cosmopolitan | 3 |
|
Zwierciadło | 1 |
|
HOT | 1 |
|
KMag | 1 |
|
Playboy | 1 |
|
Stuff | 1 |
|
We wszystkich miesięcznikach zareklamowano łącznie 6 różnych zapachów, czyli prawie tyle samo co w czerwcu. Wśród nich znalazły się reklamy następujących perfum:
- Dior Addict Be Iconic
- Biotherm
- Giorgio Armani Aqua di Gio Essenza (+ Sephora)
- C-THRU Blooming
- Rihanna Rebelle
- Hugo Boss Bottled Sport
Na okładkach magazynów (najdroższych miejscach reklamowych) znalazła się w tym miesiącu tylko 1 reklama perfum. Reklama tego zapachu pojawiła się w dwóch czasopismach dla mężczyzn:
- Stuff
- oraz Men's Health
Najczęściej reklamowanymi perfumami były w tym miesiącu:
- Rihanna Rebelle
- Hugo Boss Bottled Sport
Każda z tych reklam pojawiła się w prasie w tym miesiącu dwukrotnie.
Reklama perfum Rihanna Rebelle
Reklama perfum Hugo Bss Bottled z udziałem Jakuba Błaszczykowskiego
Reklama perfum Dior Addict Be Iconic
Reklama perfum C-Thru Blooming
Reklama perfum Giorgio Armani Aqua di Gio Essenza (+ Sephora)/ Zwierciadło, lipiec 2012
Liczba reklam | Nazwa reklamowanych perfum |
---|---|
2 | Rihanna Rebelle |
2 | Hugo Boss Bottled Sport |
1 | Biotherm |
1 | Giorgio Armani Aqua di Gio Essenza (+ Sephora) |
1 | C-Thru Blooming |
1 | Dior Addict Be Iconic |
*Dokonując obliczeń nie brałam pod uwagę liczby stron (powierzchni) poświęconej reklamom danych perfum (zarówno rozkładówkę jak i pojedynczą stronę liczyłam jako 1 reklamę). Gdybym uwzględniała reklamy pod względem wykorzystanej powierzchni reklamowej, wyniki rozłożyłyby się inaczej, podobnie jak wtedy, gdybym uwzględniła cenniki reklamowe poszczególnych czasopism.
Materiały promocyjne
Prócz tradycyjnych reklam, w kilku czerwcowych wydaniach czasopism znalazły się również materiały promocyjne, dotyczące takich zapachów jak:
- YSL
- Aesop Marrakech
Ulubione perfumy polskich gwiazd
W Avanti, w dziale "Ona to lubi" w tym miesiącu można było znaleźć informacje dotyczące tego, jakie są ulubione perfumy Marty Pawłowskiej, znanej z serialu "Prosto w serce", a mianowicie: Chloe EDT oraz DKNY Be Delicious EDP.