Kiepska parafraza kultowego carpe diem.
YSL Parisienne - życie paryżanki
środa, 16 marca 2011 0
Opinia o haśle reklamowym damskich perfum YSL Parisienne: Living and loving in the moment
- 4.0 (21 głosów)
Jeśli tak, to zapisz się do mojego newslettera, aby otrzymywać powiadomienia o nowych artykułach o perfumach i nie tylko. Nikomu nie ujawnię Twojego adresu!

Naomi by Naomi Campbell - instynkt (nie)perfumowany
Opinia o haśle reklamowym perfum Naomi by Naomi Campbell: Follow the instinct

Ekologiczne wkłady do Flower by KENZO
W związku z wynikami najnowszych badań, które wykazały, iż produkowanie butelek wielorazowego użytku zmniejsza zużycie energii o 68% i ogranicza emisję gazów cieplarnianych o 66%, w listopadzie ubiegłego roku firma KENZO wprowadziła na rynek swój flagowy zapach- Flower by KENZO, w zupełnie nowej, ekologicznej odsłonie.